min vecka

hejhej
här kmr lite om min vecka ;) visst veckan är inte slut än men men ;)

Måndag: Filmkväll med tjejorna :) mkt trevligt :))
älskar er!<3

tisdag: bossegubben kom på kvällen (A) laga lite mat sen kom dunken & fiia på besök :D
trevligt värre! ;D<3
sen sov marcus hos lilla miig :D
fast mamma och pappa kom in kl 4 på natten för då kom dom hem från bröllop ;D

Onsdag: seg dag men men :) hände nog inget speciellt :)

torsdag( idag): seg början på dagen.. plocka bort allt jul skit och kast ut gran helvetet! (Y)
se åkte jag till min granne som är frisör och hon klippte mig & vanja:)
så nu är mitt hår 15cm kortare :S fast det behövdes :/
så nu sitter man och drygar och längtar efter sommar :/

imorgon vill jag inte sitta hemma och uggla!
sådeså ;)

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0