längesen:)

Heeey :D

hmm var nog dryga en veka sen jag skrev ngt .. dax  för mig att skriva av mig ;D

Fredag: jag fia och madde va på bio :) såg götakanal 3.. bra faktiskt (Y)

Lördag: träffa marcus.. dunken kom sen åkte vi tre till fia och våldgästa henne ;) stackarn ;)
men jag vet at hon uppskatta det tillslut ;)
va hemma runt 12-1
sovvva :)

Söndag: sista lediga dagen :/ bara tog det lugnt.

måndag: skola-.- sämsta jävla schemat.. har 2 timmar rast -.-

tisdag: ganska kul dag i skolan med mkt skratt och avslöjanden.. -.- x)
tog blodprov på mig själv med x)

onsdag: seg dag 1,5 timmar rast.. och fia va sjuk:/

torsdag( idag): hehe idag åkte vi skidor & skridskor  på idrotten som va direkt på morgonen.
fast det fula va att vi fick bara åka skirdor runt och runt på fotbolls planen -.- X)
fast med lite nya ideér , fantasi och god vilja kan Tom det bli kul.. x)
ramla ett X antal gånger x) sen skulle jag vara målvakt på isen ( utan skridskor det orkar man inte)
fast min lärare släpa bort mig -.- blöö!
KRIG!
och billig coca cola köpte man med ;) 5kr + kram ;) tack björnis :)
sen " råka jag sticka en nål i palmi ( vi skulle ta blodprov så det va faktiskt meningen) så det kom massa blod:O :DD
jag och malin dyrka upp  skåp och hitta en skatt karta ! blir att leta efter skatten imorgon (Y)
hehe matten blev en hel diskution x) MOSES!! XD
jag säger bara det! x)
hemkunskapen va helt ok den med ;) ebba du är galen ;) <3
men men nu blir det snart duschem och sova tidigt så man orkar upp i morgon.. slutar 1 -.-
ska kanske iväg och bada med familjen med.
sen hoppas att vara med de bästa ;)

hehe oseriös bild.. ;)<3

de bästa:D


Kommentarer
Postat av: elina

nej nu blev jag ledsen....<3

2010-01-14 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0