läängee seeen!

Heeey :)

nu va det ett tag sen igen ;)
men har så mkt annat för mig så jaja ;)

här kmr lite om det jag varit med om sista tiden ;)

22/1 fredag: åkte och kolla uddetorp :)
va en fin och trvlig skola.. så bara man kmr in så..

4a månader med min älsk♥


23/1 lördag: hmm red alla 3hästarna:) med blandande resultat ;)
sen på kvällen kina med fia,bosse, och dunder dunken:)

3 månader dunder dunken och fia älsk:) grattis!♥


24/1 söndag: hmm en helt vanlig dag :)

25/1 måndag: ganska ok dag i skolan har jag för mig :)

26/1 Tisdag: hmm samma här :)
marcus kom till skolan och åkte med mig hem :) myyys!

27/1 Onsdag: klassen åkte och bada men jag och malin stanna kvar.. "jobba" so ;) nene inte alls!
sminka claes har jag för mig med ;)
kalas för lena:) käka massa gott (a)

28/1 torsdag: hehe malin och jag är galna på skidor (Y)
hoppa från bord och allt möjligt ;)
sminka björn och philip med xD så söta så:))
gjorde mitt gymnasieval med..

1: uddetorp häst
2: realgymnasiet ( borås) Häst
3: realgumnasiet äventyr
4: strömma häst
5: realgymnasiet djurvård

hehe får la se hur det går -.-

FREDAG! idag: jag elina och malin på skidor (Y) haha!
musiken va inställd och hemkunskapen va kortare.. så sluta 11 :DD
hehe innan jag åkte hem sminka jag claes och malin sminka björn xD
så söta blev dom:) bild längre ner.

åkte hem 12 sen har jag städat lite och sen ridit.
men jag och lidere gick omkull:/ .. men gick la bra...
är bara lite yr, drog huvudet i backen -.-

nu blir det snart sängen och tv!
smsa! :)

pözzz:)<3

önskar jag kunde vara hos fia nu :( älskar dig gumman ♥


björn & claes, sminkade :DD
        BJÖRN  (malin sminka)                            CLAES ( jag sminka)
                                        haha sjukt nöjda (Y)





http://www.youtube.com/watch?v=EF9SJHVM4wI

haha gillar låten haha haha ! xD



typ halva jag;)
halva jag ;)





jag & marcus<3
                 4a månader 22/1
               Älskar dig marcus<3




Kommentarer
Postat av: fia

tack fia, älskar dej (L)

2010-01-30 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0