en vecka kvar av lovet ..

Heeeeeeys :)

dagen har väl gått den med.
gick upp vid 9e och tog ut hästarna .. sen hoppa jag i säng igen xD
gick inte upp innan 12 :D
sen blev det till att ridaaaa :D
red lidere gick väl sådära
sen så hoppa jag upp på lilla indra utan ngn utrustning bara grimma XD
ingen hjälm hlr .., (A)
och den lilla jävlen blev så glad så hon bocka av mig när vi galoppera XD
men det va mjukt att landa så ingen skada skedd XD
men sen va jag beredd på vad hon gjorde så resten gick fin fint :D
gick hem och värmde mig lite.. det är ju inte allt för varmt :S
sen red jag bonka :D
så det va min dag det ;D
imorgon blir det filmkväll med flickorna:D

pöss hej :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0