dax att skriva av mig:D

Heeey :D

dax för mig att skriva av mig igen (A)
så luta er tillbaka och njut!

Fredag: sluta 1 :/ pappa kom och hämta mig , han hade vart och hämtat en badtunna som vi hyra under kvällen:D
mysigt värre :D
marcus kom och bada tsm med mig (A) sen när han åkte hem vid 1 kom fia precis och bada med mig :D
bästa kvällen på länge!
somna runt 3(Y)

Lördag: hände typ inget kul alls vad jag kan minnas ..jo huvudvärk:/

söndag: hmm typ samma där x)

måndag: sån jävla huvudvärk även denna dag så fick stanna hemma.
marcus och dunder dunken kom en snabbis... x) aja ;)

tisdag(idag): samma här,, fick stanna hemma :/
gjorde stallet på 45 min idag :D hehe xD
red lidere själv på en åker :)
så snäll!
&
imorgon måste det bli skolan:/

sen på  fredag ska nog jag och fia åka och kolla på uddetorp :D måste välja snart ju :S
vet inte alls vad jag vill :/ fast blir nog uddetorp!

till helgen hoppas jag på kul :D
och det ska jag ha med!
sådeså:DD

men nu blr det sängen och mysa ner sig och kolla på ngt dåligt program ;)

pusshej<3

   Marcus Mikael Carlsson Älskar Dig♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0