kmr inte på ngn bra Rubrik..

♥Heeeey =))

mkt hänt det senaste, prov och allt möjligt kul -.-
men mkt kul har ju hänt med:)

haft  2 np i svenska nu och det gick väl sådär.. aja :))
sen hade jag ju prov i no med men dt får göras om  efter lovet (Y)
kanske blir ett sexualkunskaps prov med..... xD! för dt kan ju jag xD
mkt skoj dagar den senaste veckan faktiskt :)
nästan bara glada miner överallt :D
hehe!
kidnappa även små pojkar:D
svarta madam! :O

och nu har vi äntligen loooov!
så otroligt skönt säger jag bara!
även om halva skolan hängt med mig hem.. men ändå:)

idag har jag ridit med fiia älsk :) fick även sitta lite på izza .. fin heeest! =)
igår kom marcus på kvällen, sov över och åkte hem idag :)
mysigt värre lix:D
och jag gillar nattmat xD

och igår fyllde vanja 14. Grattis!

nepp nu blir dt till att gå bort till stallet och mocka de 2 sista boxarna och fixa resten..
sen ikv får vi se vad som händer :)

aja pözz heeej 

                                              
                                                                                                                                                     Marcus!♥




jag med en pappershattJag gillar MIN hatt! 
                                                                                                               &
                                                                                                    Den är inte det minsta ful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0