inget helt bra just nu!

Heeeey:))

Idag är det onsdag och jag är sjuk. feber ont i huvudet och halsen .. känns inte helt bra -.-
Helgen va otroligt seg -.- aja :)
I måndags tog jag och malin simprovet :) gick fint fint :)
Fast i skolan så sminka vi philip x)
Sen bytte vi kläder x)
Bilder längre ner ;P
Men vissa folk är ju inte glada.. ?
aja:)
Igår va det en seg dag, lite för mkt av all snö-.- aja :)
Fast sen på kvällen åkte jag, syster, johnnie, bror, hans tjej & såklart BOSSÄ och Bowla, sen kina :)
Jag blev 3e bäst XD
Trevlig trevligt :)
Fast mådde inte bra när jag kom hem:(
Så idag stana jag hemma. fast det är otroligt segt hemma -.-
Men men :)
Tror inte jag kan komma till skolan i morgon:(
Hade ju friluftsdag! fan! :(
Men hoppas att man blir frisk till helgen iaf.

pözz :)

                                                                                                             
                                                                                                          Jag Älskar Min Marcus Över Allt Annat! ♥


Känsliga tittare varnas! xD






jag sminka Philip x)
Vi håller på att sminka philip ^^


Philippa korkovics, utbytesstudent från ryssland! xD
Philippa korkovics, utbytesstudent från ryssland! & jag xD


Jag och claes byter kläder (Y) xD
haha jag och claes byter kläder ^^


KlArT! xD
haha och resultatet! xD



                                                                                                                      Bättre än såhär blir det inte xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0