hallo =)

Heeey

måste bara börja med att säga..... HAHAHAHA!

Skoldagen har nästan vart helt kul

Först så va det netionellt prov i svenska

skulle skriva en novell, jag skrev om en tävling som jag och biljanca vann

men jag hann inte klart fast vi fick 3 timmar på oss

aja!

Sen va jag, malin,elina, claes och några till duktiga och städa upp allt papper ngn slängt i korridoren x)

fick beröm av helge och våra namn kom upp på tv:en (=

sen lite snöbollskrig och kidnappning av björn

Därefter matte x) vi satt i ett litet rum med Maria... hehe gick ju bra x) malin hoppa ut genom fönstret xD

sen no =)) slapp provet x)

sen blev dt att rida lidere =))

gick bra =)

aja imorgon är det heeeeeelg!

pusshej=)

 

                                                                                                             marcus


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Ja det var den allt!

Dom är söööööööta!

2010-02-13 @ 12:38:38
URL: http://baaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0