yeeh massa hänt ;)

( ni som läst min bdb har redan läst detta) 

min dag idag och igår ;) 

söndag:
typ hjälpte mamma hela morgonen -.-
men men duktig va jag iaf=))
sen vid 4a åkte vi till borås och kolla på hästar igen :)
kollade på 2 st. samma ställe som igår.
en av dom hoppade kanon och va mkt intressant för oss:)
likaså en utav dom vi såg igår.
kom hem runt sju och vi funderade några minuter innan mammam ringde och sa att vi tog 2 av hästarna vi kollat på :D
det blev..

Libella   Holsteiner     

Svart sto född 2006 ca 160cm.Hol (växer lite till) Löshoppar mycket bra!
Hon är riden i skritt och trav (galopp i longerlina) Nätt och smidig modell.
Libella har följande stam 
E: Loxley-Landgraf I-Ladykiller
UE: Carpaccio -Carentino-Caletto II-Cor De La Bryere
 

oså fick det bli..

Lidere       Holsteiner/Halvblod   

Mörkskimmel sto född 2006 ca 165cm. Snäll och mycket okomplicerad i både ridning och hantering en stabil unghäst med enorm hopp potencial. Har hoppat mindre hinder med ryttare.
Lidere har följande stam:
E: Liedags-Lagoss H219-Lagoss-Lady Killer
UE:Gudvils-Guido-Voltaire-Furioso


(kopierade annonsen)

så det fick alltså bli två 3åriga  ston med kanon stammar :)
tack mamma :)

sen kommer ju det svåra att jag måste sälja min älskade biljanca :'(
men det tänker jag inte tänka på just nu. <3

sen bestämdes det med fia att vi skulle träffas :)
gick och mötte henne i skogen ;)
och snäll som man är skrämmer man henne:)
sen såg vi på ngn cp film som vi inte kolla så mkt på ;) underbart att få vara och prata med dig fiia:)
hundarna va med såklart :DD
kl halv ett va hon tvungen att dra sig hemåt :(
följde henne såklart :D trevlans :)
men när jag skulle gå hem till mitt började det givetvis regna (Y)
inte lika trevligt x)
 tar åtminstone 15 min att gå x) 
men men vad gör man inte för dig ? ;D 
nu sitter jag är och det ä'r måndag kl 2 snart. 
blir väl sängen så småningom ;) 
ska till mormor "idag" med :) 
men har inga sms kvar så har panik men det ska fixas inom kort! 
så ha´t bra :)  


älskar dig gammelmormor fia :D<3


Kommentarer
Postat av: ´sofiiaa

hahaha fia, du är så söt ! :)

älskar dej (L)

2009-10-26 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0