regn,regn och åter regn:(

Hejhej :)

dagen börjde med att gå bort vid 9 till hästarna( dom va inte glada på mig x) 
aja fixa stallet på mindre än en timme :P
Men tvärr är vädret mig emot med -.- vill ha snö elr sol ju!
men men det vet vi la redan att man kan inte få allt..
blir väl rida på biljanca sen och sen vid 3 åka till borås och kolla på hästar igen :)
få se när jag kommer hem men jag SKA iaf vara med fia ikv!
det kan ingen hindra mig ifrån :DD
någon mera än jag som fryser?
aja får väl ta på sig lånkallsonger, tjock sockar mjukis kläder och termo kläder :DD
och inte att glöma! en tjock varm mössa :))
ne nu ska jag väl hitta på ngt nyttigt som typ städa mitt rum som ser förjävligt ut men hur ska jag orka detta -.-
känner att min text inte va ngt intressant men det bryr jag mig icke om :D


puss på det :D ♥


ängla gumms:)<3   Bljanca<3   mee

  Cavallos Ängla♥           Biljanca ox♥             Jag då va ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0