mys pys på gårdagen :)

hejhej:))
igår kom fia, dunkis och marcus och tillbringade kvällen tsm med mig =))
såg på typ en skräck och den va bra tyckte iaf jag och fia :))
men det blev inget besök på mit rum x)
jag lovar att nästa gång ska jag ha städat det ;)
sen flyttade vi oss ut till vårat andra hus när mamma kom hem ;)
kolla på en till film ( vet dock inte direkt vad den handla om) >.< xD
sen åkte dunkis och marcus hem vid 12 så jag gick med fia så hon slapp gå ensam hem.. snäll är jag (A)
såg två stjärnfall på hemvägen :O =D
fast sen när jag kom hem råka jag välta ut ett glas -.-
 satt och plocka upp glasflisor halva natten, eftersom jag somna på golvet 
och vakna och börja plocka igen oså somna jag och så höll det på någon timme x)
skärde mig på en med -.- men men ;))
halsen vill inte vara på min sida längre och värker som...
blir masssa cocacola =)) har inga halstabletter :(
aja ikv blir det troligtvis fia pälsk :)
mys och trevligt :))
pusshej<3

hehe och vart är tarzan igt :O
x) hahaha *asg*

älskar er <3


 fiiia får stå för bilden  =))<3

älsklins flickan :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0