jobbat med pollarna :)

idag har jag vart i stallet och fixat på morgonen och sen hoppa jag biljanca med mammas hjälp och hon va super het men hoppa helt kanon:)) sen hjälpte mamma mig med ängla med och vi la på henne sadel utan att spänna oså :) sen fråga mamma om jag ville sitta upp:P
oh det gjorde jag :) fick ligga på halsen oså först sen reste jag mig sakta :D
hon va jätte fin och lyssnade på vad vi ville. allt gick jätte bra förutom ett litet missförstånd.
 jag höll på att resa mig upp från hennes hals då hon drar upp huvudet jätte hårt och fort och jag som håller min hand på hennes hals får min egen hand rakt på min hals -.- ont gjorde det , fick ingen luft oså :/
men men annars va hon jätte duktig :)

älskar mina pollar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0