cykelkärra+fiiia+film+en yoghurtshake+allt = bästa mys :D<3

hejhej :))
gårdagen va bästa :D
gick och mötte fia vid 8a :)
gömde mig bakom en gran och skrämde henne när hon kom cyklande x)
gött skrik :DD
fick åka cykelkärra hem till henne :S fan va det gick i backarna xD
kom in och gjorde en yoghurtshake och med pricken över I:et.....grädde på toppen (Y)
såg på samma skräck film som vi såg med dunkis och marcus men den va faktiskt bra! :))
sen snacka vi och "planera" massa ;)
våra idéer slår allt!
satte oss vid datan och där hade vi mera än skoj x)
stackars små fjortis pojkar x)
aja ;)
blev också endel skräckfyllda ögonblick elr vad säger du :S? x)
och natt mat ligger oss varmt om hjärtat :D
elr all mat på alla tider gör det ;)
sen ringde då  min kära mor och undra vart jag höll hus igt..
då såg vi att klockan visst va halv 4a och jag skulle vart hemma 12 x)
sa att jag skulle sova över hos fia men ändå gick jag nästan hem och fia föjde mig en bit men så kmr hon med
en order..
Fia nu jävlar följer du med tbx och sover i min soffa!
och så fick det bli x)
och vet du vad vi kom på?:O
jag och fia har kännt varandra mera än 10 år och vi har aldrig sovit över hos varandra :O
så det va la på tiden ((=
men vakna runt 8 och gick upp vid halv nio -.-
man har ju hästar som ska ut :/
så blev till at traska hem och släppa ut dom och sen lägger jag mej för att sova lite till då jag får ett sms från lina :D och hon undra om vi skulle rida tsm :D
klart sa jag JA!
och vi va la ute i lite mera än 2 timmar och vi va la inte tysta en sekund ;)
iaf inte lina, jag va la inte lika prat sugen då jag låter som en man..
har mega ont i halsen och det hör man på  min röst -.-
men det värsta är att "vissa" personer skrattar -.- ;) älskar dig med<3
så nu blir det att göra varm oboy för det blir lite bättre då:)
har inga halstabletter :O :S

vet att min text blev lite rörig oså men det kan bli så när man endast sovit någon timme =D
men tack fia för att du orka med manen fiia x) älskarej <3

aja pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: fia

hahah dt va helt klart bäst fiaälsk!:D

nästa gång du & jag i diitt hus va ? (a)

aja du är bäst, älskar dej :)<3

2009-10-29 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0