bara för att jag har tråk=D

nu är klockan 10 i 1 -.-
är helt ensam uppe alla andra sover . det är lite drygt faktiskt :/ menjag har ingen vidare lust till att sova även om ögonen faller ihop av sig själva x)
har funderat på tändstickor i ögonen men kom fram  till att det kan kännas något obekvämt ;))
har typ ångest då mina sms är slut :/ måste på pappsen att ladda in nya pengar.
sockerkakan är som tur inte helt slut än ;D
längar tills imorgon :)) det ska bli dunder mys pys sjoj :)
och det vet jag eftersom jag alltid har kul med fia pälsk =D
det är väl typ idag man ska ställa om klockan elr ngt va?
ne jag vet inte det får ngn annan fixa åt mig :D
men nu blir det att borsta gaddarna och hoppa i säng och sova några timmar och ut vid 8a till pollarna -.- 
men men  det är så det är och vi gillar´t ;) iaf ibland :)

pussar <3

älsk pollen :)<3 älsk biljanca ox :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0