yeeh snö och skola idag =))

Hejhej!

idag fick man gå till skolan då:)
det va faktiskt helt ok :)
saknat alla sjukt<3
dagen gick fort med endel skojiga händelser ;))
börja också färglägga mitt hus äntligen!
hoppas jag hinner klart så jag åtminstone får G -.-
snöar gör det med (Y)
vi gillar snö (a)
jag och malin hoppas på en ljuv hämnd ;)
kom hem och blev lite data och sen stallet :) fixa det och nu sitter jag här igen ..:)
och i morgon slutar man 12(Y) har endast 3 lektioner .
men problemet är att jag vet inte om jag kmr hem -.- 
men men :) på kvällen blir det iaf bio med sofia & linnea :DD 
vi ska se.. En julsaga =D fatta att man kmr komma i julstämmning efter det :))
sen ska fiia sova över hooooss lilla mig :D massa skoj <3
så jag ser fram emot morgon dagen =)) 

saknar min marcus ngt sjukt , men hoppas på helgen! <3

pusshej <3
 

Kommentarer
Postat av: fia

deee kmr bli galet juk fia :D

<33

2009-11-05 @ 21:38:52
Postat av: Anonym

kul*

2009-11-05 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0