yeeh nya hästar hemma och glass i näven :D

Heej:D

sitter just nu vid carros data och käkar glass med cola sås :D
blev satt till att vakta de nya hästarna. så just nu är jag helt ensam :(
gick bra att hämta libella och lidere :)
så nu står dom i carros stall men om ngn vecka så får lidere  följa med mig hem :)
vi tyckte det va bäst att dom fick vara lite tsm innan vi skillde dom åt.
får se om det blir någon skola för mig i morgon då min röst är toppen verkligen(Y) -.-
aja i vilket fall som helst så är jag lycklig just nu =D
visst skolan går skit men resten ..
har 3 hästar ( skimmlar hela högen x) underbara vänner och en fantastisk bossebus :D

våran låt

Bossebus och fiamus bodde i ett litet huuuuuus :D

oså vidare ;)

nepp nu ska jag vila elr göra ngt annat skoj

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0