Tjenare ;)

Heeeey

Skolan idag dåå :D
 
Hade fan kul på  matten :D
Fick en chock med :O
Det visade sig att om jag va trevlig mot läraren så va fan den trevlig mot mig med :O xD
Även om han har för korta tjöjor :S >.< xD

Ebba du är så jävla bra xD 100 ¤ 9 = 9000 såklart!
Hahah haha *asg* ;) <3

Min fia va med tbx och jag hitta en nål åt henne igen :D <3
Fick även veta att jag fick VG+ på min  förintelsen inlämning (Y)
Och jag klarade HK provet :D
Stolt (Y)
Nu är det bara matte provet som jag måste göra om -.- det ska göras på måndag + 2 inlämningar  och ett läxförhör-.-
Det är segt.. måste få klart allt innan 4e december :S aja :// 

Nu ska här pluggas :DD -.-
Jag är vid gott mod.... jadå... -.- ;)

Förresten baka pepparkaks muffins med lingon i, på elevensval idag :)
Va gotti gottti ;)

Puss saknar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0