sjuk idag

Hejhej :)
blev ingen skola för mig idag för måste vila halsen.
men men faktiskt inte mig emot ;D
har vart och hälsat på lidere :)
hon måde fin fint och jag red ut på lust tsm med carro på masken :)
nu sitter jag här hemma och längtar efter ngt gott :D
ska snart gå och kolla efter glass va det tänkt ((=
och vid 4a kmr det en som ska kolla på lilla söt indra :)
sen vid 6 är det träning :/ jag okar inte :( men men :)
måste göra klart so:n med -.-
och jag glömde att berätta att vi löshoppa ängla lite i lördags :D
gick riktigt bra,med tanke på att hon aldrig hoppat innan :)
nepp nu ska jag gå och göra ngt bra elr iaf leta upp glass :DD
så vi hörs pusshej ♥



Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson ;)

hade ni inte sålt indra? ;P <3

2009-11-03 @ 16:35:23
Postat av: fiiaa

kul med engla fiiaa :D

och du mår bättre lr hur ? (a)

jag saknar dej, så jag tkr du ska till skolan i morron :)<33

2009-11-04 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0