ridit med fia:)

heej :)
red ut med fia idag :) massa att snacka om och tack för att du orkar lyssna på mitt gnäll:/
du är oslagbar fast att din häst va hmm .. inte så ren ;)
såg en tomte med:O elr iaf fia såg den x)
haha och fick många sköna skratt ;)
sen red jag lidere :)
red ut med sällskap av vanja och det gick super bra :DD
fin fin häst :)
och nu sitter jag här och ska snart hitta på ngt vettigt av mitt liv -.-
tyvärr kunde inte fiia vara min underhållning ikv då jag tydligen fick veta att jag troligtvis saknar det ikv :O -.-
allt blir inte som planerat...
aja ingen idé att sura ;)
får väl baka en sockerkaka till mig själv som jag kan sitta och smaska på i min ensamhet ..;)
ne nu gnäller jag ingen ... det är slut gnällt nu!

pusshej♥


FIA JAG SÅG EN TOMTE :O

klockren x)<3

älskar & saknar dig fia

Kommentarer
Postat av: fia

du vet aaaatt jag alltid orkar lyssna på dej!

hahaha men helt seriöst jag skämtar inte :o

de va fan en tomte jag såg :DDD

jag älskar å saknar dej med :(<33

2009-11-15 @ 20:54:20
Postat av: fia

du vet aaaatt jag alltid orkar lyssna på dej!

hahaha men helt seriöst jag skämtar inte :o

de va fan en tomte jag såg :DDD

jag älskar å saknar dej med :(<33

2009-11-15 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0