mys pys, fyrhjulingförare :D

♥va hos älsk igår :D
åkte fyrhjuling till nbh =)
marcus körde och jag va livrädd men vi kom fram hela iaf ;D
hälsa på korna och på lill-sture :D
sen skulle jag köra tbx :S har aldrig kört något sånt i hela mitt 15åriga liv :S x)
men det gick faktiskt hyfsat tkr jag med lite hjälp från bosse ;))
tack för lånet av jackan förresten , det behövdes nog som du sa :)
sen hem till bosse och kan ju inte säga att jag va speciellt lugn x)
dampa nog ganska mkt men jag älskar min röst just nu (Y)
speciellt skrattet är väl underbart? x)
men men det va masssa mys på det :) ♥
 !det går för mig när jag spelar innebandy!
haha haha så jävla dålig humor xD
men åkte hem redan vid nio och lämnade mit kryp till pojkvän att längta efter mig :D
haha ne x) du är ond min vän ;)
sen hem och käka pizza -.- tjock -.-
ringde fia och det va bäst att prata med dig igen =)
och nu ska vi hämta hästarna snart :P
så vi hörs pusshej<3


Kommentarer
Postat av: fiiaa

du va bra attt du ringede:)

du hade ju en del kul saker att berätta, om man säger så :))

ooch på fredag, kunde du? =)<33

2009-11-04 @ 19:34:57
URL: http://sofiaottergreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0