massa mys med fiia :)

Heey =)
slutade tolv igår och åkte till mormor och vänta på morsan som skulle hämta mig :)
kom hem typ 2 fixade stallet och red :)
lidl var nära att slänga av mig när hon började bocka som f*n när vi skulle galoppera x)
men jag höll mig fast ;)
sen skynda hem och fixa sig och sen blev det bio med .. fiia, linnea & stina :)
såg på .. En julsaga... i 3D så man hade ju söta glasögon med ^^
den va bra men jag och fia som  hade hoppats på att få se tomten och hans nissar blev lite besvikna
när de aldrig kom :(
men men aja annars va den helt ok:)
sen hämta fia & stinas mamma oss, men jag och fia blev sugna på ngt gott så vi fick springa in på ica..
där köpte vi ett glasspaket =))
mumma lix :)
åkte hem till fia och va la där typ en kvart och under den tiden han sofia ta på sig hmm blåa... x)
de va extremt gulliga x)
såna prestenter vill jag med ha linnea ! x)
och tack för lånet fia du får tbx dom i skolan på måndag! x)
sen blev det hem till mig och avnjuta jordgubbs glass :D
hade bäst även om humöret blev lite .. :/
men jag mår som bäst med dig och du håller mig flytande och jag älskar dina öron (Y)<3
sen så blev det till att vakna vid halv 9 för  har  ju hästarna .. men aja blev ju inte riktigt enligt tids planen ändå;)
men sen gick fia hem och jag drog iväg till stallet.. fixa och red lidl.. red lite på banan och känner att jag börjar förstå lite hur jag ska rida henne :)
kunde tom galopppera ett helt varv utan bockningar ;)
sen red jag ut en liiiten sväng med sällskap av vanja och lidl skötte sig fin fint och ville vara först hela tiden :)
duktig polle:)
och nu ska jag la typ städa lite då älsk kmr ikv :)))
det blir bra ... <3

pusshej älskar er <3

och fia du är den bästa :))<33

Kommentarer
Postat av: fia

hahahah fia lägg av du ger fan inte dom till mej i skolan på måndag x)

aja de blev ju bättre framåt kvällen:)

och jag älskar dina bebis-djud du gör på morronen xD

du är bässst, älskar dej :)

ha så kul ikv ;)<3

2009-11-07 @ 17:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0