längesen nu :)

Heeey :)
ingen skola för mig torsdag, fredag..
fått reda på att ängla är med föl:D
typ hjälp mamma idag och kom hem för ngn timme sen :)
va i ulricehamn och käka kinamat :)
nu är jag typ trött och jag har levt på glass hela dagen känns det som ;;)
men ska iaf rida med min fia tidigt i morgon, Mys! <3
sen hoppas man på marcus på kvällen iaf :)
blev inget skutt för mig i torsdags :(
mitt dumma ben pallar inte -.-
men hoppas ni hade kul utan mig (A)
men nu blire väl att tråka framför datan restan av kvällen..

pusshej <3




                                                                                                                    Marcus Mikael Carlsson<3


Kommentarer
Postat av: fia

de va mysigt idag :)

även fast min häst såg förjävlig ut -.-

:)<33

2009-11-14 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0