inte orkat -.- men nu jävlar ;)

Heeeey :D

längesen jag kladda ngt här ;)
men inte hänt så jätte mkt igt men får la berätta lite om min vecka för den som är intresserad=)

Måndag : skola typ.. kmr inte ihåg ngt x) jo nalle & nero miste sin manlighet typ .. ;) och ingen träning för biljanca hade tappat en sko -.-

tisdag: hmm hmm hmm tog sprutan! =D 

onsdag: typ åkte på nån grej i tingsholm :) va faan skoj .. fick ta två blodprov :DD och så åkte jag rullstol och fick elchocker =)) jag gillar´t ... men åkte hem när vi kom tbx från det.. elr åkte till mormo och sov :D 
sen följde jag med på kalas för lite små barn ;) 
men de va trevligt men kände mig trött och seg.
väldigt många borta i skolan..

Torsdag: typ skola..hehe idrotten va ju skoj -.-.. jag malin & ebba är bäst på att fjäska och vi älskar kakor och saft (Y) 
 
Fredag: idott.. sv.. hk .. sluta redan 11 :D och elina va äntligen tbx ! :D<3
elinas mamma kom och hämta oss så jag drog till mormor som fyllde år och följde med henne till moster som bjöd oss på god mat :D
sen blev det hem och fixa.. drog till klubben och hade typ julbord :D
åt och hade skoj :)
bea va en bra tomte (Y) ;)
sen hem och sova :DD

Lördag: Red lidere :) gick la sådär.... x)
sen hem och fixa ... följde med mamma till jobbet och satt där i några timmar :)
sen körde hon mig till marbäck.. följde med bosse och hans vänner och bowla :)
trevligt trevligt :)
fick även åka i dunkens blåa bil :D tyvär va ju inte fia med :( krya <3
sen blev det trädgården.. mkt trevligt men blev hämtat redan kvart över 12 -.-
det va segt men men :) vi hade iaf tur med vädret (Y)
fick ju träffa pälsk ändå i flera timmar :))
sen hem och sova..

Söndag ( idag): vakna 8a :) bort till stallet och släppa ut pollarna :)
fast orka inte fixa stallet så ska bort och göra det snart tror jag -.-
vädret är bläää..
snacka även med fia i nästan en och en halv timme :D
saknar dig :(<3

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi im back ;P <3

2009-11-22 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0