woho snart julafton (a)

Heeeey :D

dagen har gått fort fort :)

stallet på morgonen och sen åkte jag, albin och carro till ulricehamn en liten stund och,
 jag köpte äntligen julklappar (Y) XD
det va på tiden XD
iaf så köpte jag klart till alla jag skulle :D
fia blev glatt överraskad XD DU MÅSTE ANVÄNDA DET! XD<3
och tack fia:D jag ska använda som flitigt XD muggen asså (A)<33
och tack hanna :D<33
sen på kvällen kom hanna och "hjälpte" mig i stallet;)
har inte gjort så mkt mera bara slagit in lite juklappar och klätt våran extremt fula gran -.-
och jag lär iaf synas i mörkret nu mera!! XD XD jag lyser orange XD
i morgon blir det till att hjälpa till hemma och bossebus kanske kmr en snabbis :D
så nu ska jag sova sova :D

pusshej

älskar min marcus ngt otroligt<3

3 månader med den bästa i världen.. Marcus Mikael Carlsson ♥

Kommentarer
Postat av: fia

hahahha va tyckte marcus om in julklapp?:D

du har lovat att använda dom, så nu hoppas jag att du gör de fia :)

hahahahha öhm min saker jag fick, för din skulle ska jag använda dom (a)

oooooooch du, jag saknar dej :(<3<3

2009-12-23 @ 22:10:57
Postat av: Anonym

vad fick du av fia och va fick hon av dej?:) <3

2009-12-25 @ 22:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0