Tjoolaaahooop :D

DET LIGGER VIT FLUFFIG SNÖ PÅ MARKEN :D <3

haha :)
här kmr lite om min skolvecka.

måndag .. typ inget kul vad jag kan minnas:) 
 
tisdag.. fick sjukt ont i magen så åkte hem vid 10 :/
låg och sov i flera timmar sjukt gött:D

onsdag.. skulle igt gått till skolan men magne palla inte så fick krypa ner i sängen igen :))
veterinären kom och gav lidere 2 sprutor som hon skulle ha :)
gick väl bra :)
brodda även biljanca på kvällen men eftersom hon inte har några snösulor så hjälper det inte så jätte mkt :(
menmen :)
hade även inte en sådär kanon kväll men ...

torsdag(idag).. sjukt kul i skolan faktiskt (Y) hade lite snö och papperskrig ;D 
älskar´t 
var inte med på idrotten..
på engelskan kolla vi på the simpson :D
hemkunskapen var sjukt kul XD baka våfflor :D  
fia är sjuk men kmr i morgon! =)

fredag(imorgon).. SKOLAVSLUTNING! och betyg -.-
blir även lite uppträdanden mm :) alla spanska elever ska sjunga -.- däribland jag xD
slutar även vid 10 (Y)

och det snöar ngt hemskt vilket är helt underbart :) 
hehe det var ngt halt när vi gick hem så vanja rammla typ 7 gånger x)
( med liiiite hjälp från miig (A) 

nu har jag käkat oboy med flingor ;)
sitter med jackan på och fryser som en tok, men det hör väl vintern till;)
ska la bort till stallet snart.. stackars ängla måste frysa..
men hon får skylla sig själv när hon vägra ta på sig täcke! -.-

men men nu ska jag snart dra ut i kylan :D

pussheeej ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaah engla alltså (x

vi ses i morron! =)<3

2009-12-17 @ 17:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0