Städat hela dagen lång...

Heeeej

har typ städat hela dagen ..
somna runt halv tre efter att jag pratat med fia i 2 timmar x)
vakna 8a men somna om och gick inte upp innan kvart över 9 x)
tog ut  hästarna, men orkade inte fixa stallet så stack hem igen och städa mitt rum(Y)
nu äre nästan helt klart faktiskt =D
bara lite små plock kvar :)
fast nu får jag väl dra och göra stallet -.-
längtar inte ...
sen har jag och bästan elina planerat en dag på lovet med ;D
fast inte när ;)
men iaf med massa skoj =D <3
måndag  morgon :/
aja bara en vecka kvar! =D
fast på tisdag är det vollyboll skit.. tänker vägra vara med!
sådeså!
men men det löser sig :D

pusshej ♥

                                                                                                                   Marcus Mikael Carlsson ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

jippie! det blir väl efter jul en dag! före blir tajt! (Y) < 3

2009-12-13 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0