Skooola

Heeej :D

Måste börja med att säga att jag är sjukt trött oh frusen :(
fast det har nog de allra första hört redan >.< xD

skolan idag...
 matte prov-.- fatta inget :(
engelskan var helt klart bäst me elina xD
DU har inget skin i pannan!! :o HAHA xD<33
dumma emma ( läraren -.-)
sen blev det till att baka pepparkakor och lussekatter på elevensval:D
fast pepparkaks deg är för gott för att motstå (A)

gick med fia hem och du är bara för äcklig stump:O :S
trodde fan jag skulle spy när jag tänkte på vad det var du drack :S xD
men men du är som du är och jag gillar´t (A) <3
även om du har äckel .... slem runt munnen :S x)
kom hem och somna en kvart på soffan innan mamma och jag drog bort till stallet,
men jag red bonka älsk och mamma fixa stallet .. tack mummis :)<3
nu blir det snart sängen och jag saknar min bosse :(

pussheeej ♥

haha fiaa xD<3

bara för att du är som du är och jag älskar dig (A)
fiasnutt =D<33


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar bilden(L) (Y) <3

2009-12-12 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0