Partyy partyy ;)

Hejhej :)

idag är det söndag och en slappar dag ;)
ska berätta lite om gårdagen :)

lördagen den 19/12  xD

dagen började med att plocka ut pollarna tidigt i kyllllllla :/
det är väldigt kallt just nu men aja :)
det är vinter ju !
sen hände la inte så mkt..
hade bestämt med fia att jag skulle vart med henne.
men i bestämde  oss för att åka till trädet och roa oss;)
åker först till carro så vi kan åka till festen med dom och carro fixar mig :) tack<3
men fia den dummingen får ont i magen sin, och måste åka hem :(
men jag åker dit iaf( hoppas det va ok för dig fia)?<3
träffar lite roligt folk däribland bosse gubben :D
mys pys på´t (Y)
mohaha jag hitta vägen ut! XD
men jag ville inte sova ensam på min madras så lille bosse gubben fick följa med till carro och sova där med mig =D
fast sova och sova vetefan x) jag lekte iaf att vi åkte båt! XD
dom andra var väl allmänt glada över att ha mig där tjötandes mitt i  natten men va fan ;)
sovit en timme typ oc det börjar kännas i huvudet nu :)

söndagen den 20/12 ( 4e advent)
ut och plocka ut carros pollar halv 8a (Y)
jag gjorde en snö ängel och bosse vetefan vad han höll på med xD<3
så gick dagen med att slappa tills bosse och josse åkte hem vid 12. då blev det till att klä carros julgran :D
sen skjutsa dom hem mig och  jag har inte gjort ngt speciellt sen des .
snart blire väl sängen och mysa in sig i massa täcken =D

tack för en trevlans kväll igår :)<3

pusshej

älskardig♥



johnnie va jobbig med kameran och fånga oss XDfia och jag :)<3

haha haha ingen kommentar XDhmm jadu.. XD

fias underbara hår! =)<3

haha :)<3


bosse & syster :)<3


carro,jag,fia,johnnie ( josse tar kort)

bosse me syster :D



jag och bosse :) syster och bror i spegeln

jag ;)


Kommentarer
Postat av: fia

klaaart de va okej fiaa.. :/<3

ta bort bilderna på mej? :|<3

2009-12-20 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0