mkt att göra :(

Heeeej

Skola suger just nu ....
har skit mkt att göra men klararde iaf mitt omprov i matte! (Y)
sen är jag även klar med ondskan & gjorde so prov idag:)
nu har jag bara ... en svenska läxa, en engelska text, bild, en sv inlämning kvar innan fredag :D -.- skjut mig för faan!
orkar nt med det :(
aja iaf så är ju elina sjuk men hon kmr som tur är tbx i morgon :D
fia och jag var klart snyggast igår xD gick fan fram och tbx x) men som sagt vi gillar´t ;)
va i ullared i söndags och hitta la inte så mkt menmen :)
händer la inte sådära jätte mkt just nu , men i morgon ska vi till tingsholm och kolla runt lite där elr ngt
inte så jätte engagerad känner jag x)
men men det går ändå:))
till helgen hoppas vi på det bästa iaf.. elr hur fia (a)
så får vi se hur det blir :))
men just nu är jag mätt för käka massa av brors hemmagjorda köttbullar (a)
mega gott :))
men nu blire la stallet och fixa dära,sen hem och jobba sv,engelska och bild-.-

pusshej♥ 


Kommentarer
Postat av: Elina

ja, jag kommer! :) < 3

2009-12-02 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0