mjo dagen har väl rullat på..

Heeeey :D

mjooooo ...
mamma tvinga med mig att åka till flata sjön tsm med släkten -.-
vi skulle grilla korv och åka pulka, skridskor och annan skit..
jag gillar´t inte! 
men men ;)
fick väl " fostra" min lillebror ganska mkt så kan ju inte påstå att han är glad på mig nu (Y) XD
men men va la hemma runt 3..
sen blev det stallet och fixa det.
sen har jag bara kollat tv och drygat.
nu sitter jag ooch väntar på att sofia ska komma tbx från duschen.. men som sagt.., hon är inte snabb! xD
kanske elina i morgon! :D
sen får vi se hur den nya veckan utvecklar sig ;)
nyår vafan!? :)

och igår va jag och bror marcus ute och sladda med hans lilla bil :D
men bensinen tog slut när vi hamna i diket -.-
så fick gåå hem i kylan :(
men men kul medans det vara ;)

det va allt typ ;)

pusshej :))

Älskar min marcus mikael carlsson över allt annat! ♥


Kommentarer
Postat av: fia

fiiaa, de är sjukt länge sen sist..

JAG SAKNAR DEJ!<3

2009-12-27 @ 20:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0