Helgen.... :)

Hejhej

då är helgen tyvär snart redan slut :(
men det har varit bra dagar :))

här kmr lite kort info om dom ;)

Fredag: sitter i nattlinne och tjockar mig med popcorn och kollar på idol när plötsligt mobilen ringer :P
det är marcus och dunken som säger att jag ska gå till fia för att dom är på väg dit x)
jag ringer fia och båda får små panik x)
sen ska jag precis gå när dom ringer och säger att de hämtar mig ist för att jag tydligen va seg :O
sen va jag tydligen trögfattad med :O xD fattar inte det dära :O xD
sen blev det mysig tv kväll med fia, bosse och dunkis :D
uppskattad ♥
gick typ hem vid 12 men va inte hemma innan 1 x)
fia följde mig och jag följde henne ;)
kom hem och sen kröp jag ner jämte mammis :)<3

Lördag: red lidere som va allmänt busig ;)
sen blev det till att baka K*k sockerkaka XD
den blev ganska fin tkr jag (A)
sen bar det av till snuttpluttfia :)
satt där och vänta med henne på att våra små pojkar skulle komma vid 8a :)
sen blev det mys pys hela kvällen lång även om det blev lite tröttsamt i slutet..
tkr även kakan blev fin med texten DUNKEN`S  xD
fast vet inte om den va så uppskattad ..:( x)
men dom drog hem vid 1 och fiabsnutt följde mig hem och jag följde henne tbx x)
kom hem 10 i 2 x)
käka oboy med flingor (Y)
sen sova :DD

Söndag: fixa stallet och sen red jag ut med pälsk fiA:)
Du gör mitt liv bäst!<3 älskar dig <3
lidere va bus ;)
sen så stod jag och fyllde upp vatten då  jag plötsligt hör... plupp
kollar ner och ser att mobilen ligger i en av hinkarna som är fylld med vatten :O
panik xD får upp mobilen och torkar och grejer xD
FAN jag hade ju typ 3000 sms kvar :O xD
gick hem och änvände min bästa vän... hår torken! (Y)
funkar till allt :D
så nu funkar även mobilen igen xD
men nu ska jag dra mig till stallet och plocka in pollarna :)
sen blir det sängen tidigt för mig känner jag :))

Pusshej <3

förresten fia? står kakan kvar under din säng? x) <3 

Marcus älskar dig något otroligt vad som än händer! ...♥


// fiabus :D



Kommentarer
Postat av: fia

hahahha fattar du vilken jävla panik jag fick när dom ringde i fredags ? x) jag vakna ju precis, i natt linne och allt :o

haha fan va kul vi hade i lördags ändå :D

kakan va helt klart sötas, och ja den står kvar under min säng xD vart fan ska jag göra av den? xD

de va helt klart bäst idag, hästarna va glada iaf :D

du är bäääst, älskar dej (L)<3

2009-12-06 @ 19:31:44
Postat av: Madde

jag hörde allt om kakan;) hahhaha! xD

2009-12-06 @ 20:45:25
URL: http://maddenss.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hörde allt om kakan;) hahhaha! xD

2009-12-06 @ 20:46:30
Postat av: kusse!

jag hittade din blogg, hihi :)

2009-12-09 @ 11:58:55
URL: http://viickaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0