Helg :)<3

Hejhej :)

klockan är typ 11 och kom hem från marcus för ngn timme sen :)
Ska nu berätta lite om min fredag och lördag ;)

Enjoy! ;D

Fredag:
skulle ta livmoderhalscancer spruta  elr ngt sånt :)
åkte till dalum och tog den runt 8a, sved som fan :(
menmen fick lite ont i huvuder oså så slapp åka tbx till skolan (A)
åkte till mormor och käka kakor (A)
sen hem och städa mitt rum lite och det behövs kan jag lova!
sen blev det idol på kvällen, hade la lite små ryck x)
jag tror jag går på ngt ..seriöst xD
sen blev det sova sova :D

Lördag( idag)
upp kl halv tio och ta ut hästarna.. sent jag vet -.-
sen rida och fixa :)
"baka" även lite pepparkakaor men degen är för god (A)
men fick iaf till lite söta björnar som gjorde små bjönar xD (Y)
sen hem fixa åka till mammas jobb... hur vägen dit såg ut ska vi inte tala om... xD
fixa mig och åkte till bosse :D
var där i endast 3 timmar :(
käka lite pizza och kolla kul film:)
nu sitter jag här och käkat pizza igen och trycker just nu i mig yohurt =D
siket liv jag har x)

hoppas det gick bra med lucian?:)
förlåt att jag inte kunde komma :(<3

nu ska jag bara vänta att fia är hemma från dunken då ska jag ringa henne :D


pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: fia

hahahaha du söt är du som satt å vänta på mej (a) x)

jag saknar dig ! :(<3<3

2009-12-13 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0